Ата-аналар мен балалардың оқу жетістіктерін сырттай бағалау (ОЖСБ) туралы

Ата-аналар мен балалардың оқу жетістіктерін сырттай бағалау (ОЖСБ) туралы

     Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының қабылдануына байланысты және "білім туралы "Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес 2011-2019 оқу жылында оқу жетістіктерін сырттай бағалау (ОЖСБ) енгізілді - білім беру ұйымдарынан тәуелсіз оқыту сапасына мониторингтің бір түрі.

   Білім беру ұйымдарындағы ОЖСБ-ның міндеттері: 
1) білім алушылардың оқу жетістіктерінің мониторингін жүзеге асыру; 
2) оқу процесін ұйымдастырудың тиімділігін бағалау; 
3) білім беру ұйымдары ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасына салыстырмалы талдау жүргізу.

   Орта білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында ОЖСБ білім беру қызметтерінің сапасын бағалау мониторингі және 4, 9 және 11-сынып оқушылары үшін орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарында (МЖБС) көзделген білім алушылардың оқу пәндерінің көлемін меңгеру деңгейін анықтау мақсатында жүзеге асырылады.

   ОЖСБ кешенді тестілеу нысанында қағаз тасығыштарды қолдана отырып жүргізіледі. Оқу бағыттары бойынша пәндер мен ОЖСБ өткізілетін білім беру ұйымдарының тізбесін уәкілетті орган жыл сайын айқындайды. ОЖСБ өткізу үшін МЖМБС базалық және бейіндеуші пәндер циклі бойынша тест тапсырмалары қолданылады.

  ОЖСБ 4-сыныпта екі пән, қазақ тілі және бір пән бойынша кешенді тестілеу нысанында өткізіледі, оны уәкілетті орган жыл сайын 9-сыныпта және үш пән бойынша айқындайды, оларды уәкілетті орган жыл сайын 11-сыныпта уәкілетті орган белгілеген мерзімде айқындайды.

 

 

 

 

4 сынып оқушыларына арналған тест құрылымы:

Әр пән бойынша берілген төрт жауаптың дұрыс жауабы бар жабық түрдегі 15 тест тапсырмалары.

Әдеби оқу бойынша оқу сауаттылығын тексеруге арналған мәтіндік тапсырмалар енгізілген.

4-сынып үшін ең жоғары балл-30 балл.

 

 

9 сынып оқушыларына арналған тест құрылымы:

Қазақ тілі-ұсынылған бес жауаптың бір дұрыс жауабы бар 20 тест тапсырмасы;

     Жалпы білім беретін пәндердің бірі – 40 тест тапсырмасы:

                      - Ұсынылған жауаптың бес нұсқасынан бір дұрыс жауабы бар 25 тест тапсырмасы, оның ішінде контекстке 5 тест тапсырмалары;
                      - Ұсынылған жауаптардың көптеген нұсқаларынан бір немесе бірнеше дұрыс жауабы бар 15 тест тапсырмалары.

9-сынып үшін ең жоғары балл-75 балл.

 

 

11 сынып оқушыларына арналған тест құрылымы:

     1-ші пән-ұсынылған бес жауаптың бір дұрыс жауабы бар 20 тест тапсырмасы;

     2-3 пән – 30 тест тапсырмасынан, оның ішінде:

                     - Ұсынылған бес жауаптың бір дұрыс жауабы бар 20 тест тапсырмасы
                     - Ұсынылған жауаптардың көптеген нұсқаларынан бір немесе бірнеше дұрыс жауабы бар 10 тест тапсырмасы. 

11-сынып үшін ең жоғары балл-100 балл.

 

 

 

 

Емтиханға қалай сапалы дайындалу керек.

 

Ойлауды үйрену-оқушының ең қиын міндеті.
Міне, кейбір кеңестер:
1. Түсінікке қабілеттілікті дамытамыз. Оқулықтағы әрбір сипаттаманы өзіңіз елестетуге тырысу керек. Қашан изучаешь оқулық, ойда жүруге тиіс нескончаемый спектакль ұсыну барлығы үшін, ол туралы айтылған кітабында.
2. Ғылыми ұғымдарды жасауға үйренеміз. Егер тарих оқулығында "феодализм" сөзі кездессе, онда помещика мен бекіністі елестету аз, феодализмнің мәні неде екенін, оның қалай дамығанын, әртүрлі елдерде қандай формада болғанын нақты түсіну керек. Жақын ештеңе, тек дәл және анық түсіну!
3. Білімді қолдануды үйренеміз. Мектеп жол бойында айналаға қараймыз-физикадан мыңдаған құбылыстар бізді қоршаған. Біз досымызға хат жазғанда, ол бізге белгі қоймайтынын және сауатсыз жазуға болады деп үміттенбейміз. Біз "саяхатшылар клубы" бағдарламасын көргенде, біз қазір демаламыз деп ойламаймыз және география оқулығын ұмытып кетеміз. Ең болмағанда бір апта осылай өмір сүруге тырысамыз және біз мектеп білімі бізге барлық жерде қажет екенін көреміз.
4. Түсінігін тексеруге үйренеміз. Өз алдына екі сұрақ қою:
а) одан әрі түсінесің бе?
б) материалға деген қызығушылық сақталды ма?
Егер кенеттен түсініксіз болса, онда түсініксіз қалды. Орал және Жайылма!

Ақыл-ой жұмысындағы табыс елеусіз мүмкін емес. Біз үшін ең скучный сабақты таңдап, экспериментті бастаймыз. Өзімізді сыртқы әскери жағдайға келтіреміз, яғни тікелей отырып, таңдаймыз және іштей, яғни тыңдау қажет деп ойлаймыз және өзімізді сендіреміз.

Біз алаңдамауға тырысамыз, мұғалімнің ойын қадағалаймыз. Мұны істеу оңай болу үшін өз ойларымен жұмыс істеу керек. Жұмыс бізде екі:
біріншісі - өзіңізге сұрақ қою: неге? Егер олар жауапсыз қалса, мұғалімдерден сұраңыз;
екіншісі-мұғалімнің әңгіме жоспарын ақылмен құру, яғни оның әңгімесін бөлікке бөлу.

Егер сабақ түсініксіз болып қалса және назар шашыратылса (түсініксіз бақылау мүмкін емес), онда бір нәрсе қалады: мұғалімнің әңгімесі жаңа емес, қайталануы үшін сабаққа алдын ала дайындалу.
Үй тапсырмасын орындау үшін үйде барлық күш - жігерді жұмыстың алғашқы минутына жинаймыз-және көп ұзамай қажетті назар пайда болады.

Назарыңызды және бір нәрсеге назар аудару қабілетін үйретуді үйрену керек.